Nábor, výber a zaškolenie dobrovoľníkov
Kedy, kde a ako začať s hľadaním dobrovoľníkov? Čo je dôležité vedieť predtým ako začnete a aké techniky použiť? Príďte na naše školenie a dozviete sa viac.
Školenie na tému Nábor, výber a zaškolenie dobrovoľníkov/čok sa bude konať dňa 23. októbra 2019 v čase 9:00- 12:00 hod. v Starom Meste. O presnom mieste budeme informovať registrovaných uchádzačov.
Na školení sa dozviete:
-čo musíte urobiť predtým ako začnete hľadať dobrovoľníkov
-aké nástroje a stratégie využiť pri hľadaní dobrovoľníkov
-aké sú najvhodnejšie metódy výberu dobrovoľníkov
-akých dobrovoľníkov nezobrať medzi seba
-prečo je dôležité zaškolenie
Školiteľka: Mária Hatoková
Mária Hatoková vyštudovala psychológiu na Fakulte humanistiky Trnavskej univerzity a absolvovala certifikovaný Základný hospicový seminár pod vedením Dr. Elisabeth Pie Soboty z Rakúska. Tri roky školila v rámci školiaceho tímu pri Hospici Matky Terezy v Bardejovskej Novej Vsi dobrovoľníkov a zdravotnícky personál pracujúci s dlhodobo chorými a zomierajúcimi v zariadeniach Arcidiecéznej charity Košice. Od roku 2003 sa venuje školeniu a supervízii dobrovoľníkov DS Vŕba. Od roku 2006 podieľa na vzdelávaní a supervízii dobrovoľníkov a zdravotníckeho personálu ďalších zariadení, kde sa starajú o ťažko chorých/zomierajúcich. Vedecky publikuje v oblasti psychológie náboženstva, paliatívnej psychológie a prosociálnej motivácie v dobrovoľníctve. Je certifikovanou Gestalt terapeutkou a akreditovanou supervízorkou.
Svoju účasť potvrdíte prihlásením sa prostredníctvom online formulára https://forms.gle/TbPQVvn6kCbTec569 a následne uhradením faktúry. Ak sa prihlásite a nebudete sa môcť školenia zúčastniť, dajte nám prosím vedieť, aby sme miesto vedeli posunúť ďalším záujemcom.
Cena pre účastníka/čku (zahŕňa aj občerstvenie): 20 EUR (pre organizácie registrované a aktivované v databáze BDC)/ 40 EUR (pre neregistrované a neaktivované organizácie). Školenie otvárame pri prihlásení minimálne 6 účastníkov/čok. Maximálny počet účastníkov/ čok je 15.
Tešíme sa na vašu účasť!
Tím BDC